مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل روابط‌عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:  ارائه خدمات مطلوب به مردم باعث امیدافرینی و ایجاد انگیزه در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۰۶
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ شهرام جباری زادگان در مراسمی که به‌منظور ایجاد تفاهم‌نامه همکاری اداره کل غله و خدمات بازرگانی و آموزش‌وپرورش خراسان رضوی باهدف ایجاد هماهنگی جهت ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به دانش‌آموزان با حضور مدیران کل این نهادها در سالن اجتماعات اداره کل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد اظهار کرد: پیش‌نیاز تأمین امنیت اجتماعی، تأمین امنیت غذایی و نیاز سفره مردم در جامعه است؛ ازاین‌رو ارائه خدمات مطلوب به مردم باعث ایجاد انگیزه و امیدآفرینی می‌شود.

وی افزود: پیش‌نیاز تأمین امنیت اجتماعی، تأمین امنیت غذایی و نیاز سفره مردم در جامعه است و باتوجه‌به وظایف مجموعه شرکت بازرگانی دولتی ایران و به‌تبع آن ادارات غله در تأمین اقلام اساسی و مایحتاج مردم، بخش اعظمی از این تأمین امنیت را اداره کل غله و خدمات بازرگانی در استان به عهده دارد.

 جباری زادگان با اشاره به موقعیت خراسان رضوی و حضور گسترده زائرین و مجاوران در این استان اعلام کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و به دنبال آن ارتباط با دانش‌آموزان می‌توان گام مؤثری در امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها نسبت به تبیین اقدامات دولت برداشت.

 در ادامه این مراسم وحیدرضا فریدونی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی نیز ارتباط با طیف وسیعی از جامعه را وجه اشتراک با آموزش‌وپرورش برشمرد و توضیح داد: هر دانش‌آموز می‌تواند به‌عنوان یک سفیر برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت انتخاب شود.

 وی بیان کرد: این اتفاق در کنار مباحث آموزشی و تربیتی می‌تواند باعث تربیت نسلی شود که مجری اجرای امنیت در حوزه‌های مختلف به‌خصوص اقتصادی در کشور هستند.

 فریدونی اذعان داشت: از دیگر دستاوردهای این طرح شناخت فرصت‌های تولیدی، حضور در بازار و صنعت است.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: با ترویج نگاه برون‌گرا به بازارهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به این نقطه برسیم که علاوه بر استقلال کامل موجب اتکای دیگر کشورهای منطقه به کشورمان باشیم.

 سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی نیز اعلام کرد: تشریح دستاوردهای نظام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی برای دانش‌آموزان و آشنایی با محیط کاری و فعالیت آنها و انتقال تجارب به این نسل جدید جامعه بخشی از اهداف اجرای این طرح همکاری است.

 وی عنوان کرد: تا کنون بالغ بر ۶۰ دستگاه اجرایی دولتی و مردمی در این طرح شرکت کرده و تفاهم‌نامه با این مجموعه‌ها به امضا رسیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار